header foto header foto header foto header foto header foto
 
Algemeen

Vacature HR commissie

Nieuws afbeelding 7-11-2022

We zijn op zoek naar een vrijwilliger die de HR-rol wil invullen op onze club. Een club als de onze kan niet zonder een enthousiaste HR-functionaris om er voor te zorgen dat we ook onze werkgeversrol goed invullen. Vind je het leuk om actief betrokken te zijn bij onze vereniging? Reageer dan snel! We komen heel graag met je in gesprek. 

In de afgelopen twee jaar is er een solide basis gelegd voor het beheer van contracten, de uitbetaling van de salarissen, het Arbobeleid en het beleid rondom Preventie en integriteit.

We zoeken iemand die het leuk vindt om het stokje over te nemen van de huidige vrijwilliger die het met veel plezier gedaan heeft. Uiteraard wordt zorggedragen voor een goede overdracht en inwerkperiode.

Wat is je rol? Heel breed en daarom dus heel leuk en ook interessant:

Operationeel

  • Binnen de AHC is een HR-cyclus ingericht zodat ieder jaar alles goed kan worden geregeld rondom de contracten van trainers en vrijwilligers;
  • Je houdt de looptijden van de contracten bij en zorgt ervoor dat iedere trainer en vrijwilliger goed is geĆÆnformeerd door de gemaakte afspraken vast te leggen en vragen te beantwoorden;
  • Hierbij maak je gebruik van de standaardmodellen die zijn opgesteld en je houdt in de gaten of alle documenten compleet in de dossiers van de trainers en vrijwilligers aanwezig zijn;
  • Je zorgt dat onze betaalde trainers een VOG-verklaring kunnen aanvragen en na ontvangst bij je inleveren voor hun digitale personeelsdossier;
  • Je geeft maandelijks de mutaties door aan de externe salarisadministrateur en de penningmeester voor de betalingen en controleert de output van de salarisrun.

HR-advies

  • Je adviseert het bestuur en de voorzitter over allerhande HR gerelateerde zaken;
  • Je adviseert bij wetswijzigingen over de eventuele implementatie daarvan;
  • Je adviseert bij ziekte van medewerkers en monitort verzuim dossiers zodat de Wet Verbetering Poortwachter wordt nageleefd. Je hebt daarover ook contact met onze Arbodienst.

 

Benodigde inzet
De drukste periode in het jaar is tussen juli en oktober (einde seizoen en start nieuwe seizoen) omdat dan het seizoen wordt afgesloten en alle afspraken met trainers en vrijwilligers worden gemaakt over het volgende seizoen. In deze periode ben je rond de 4 uur per week bezig. In de overige maanden zal dat ongeveer 2 uur per week zijn.

Wat voor jou?
Voor deze rol is HR- gerelateerde kennis en/of ervaring op minimaal operationeel niveau gewenst. Het is een pre als je ook kennis hebt van loonadministratie maar dat is geen vereiste. We vinden het vooral belangrijk dat je enthousiast bent en het een uitdaging vindt om in deze rol een bijdrage te leveren aan onze mooie club.

Meer weten of reageren? Mail dan naar [email protected] of bel met 06-13 49 78 32.

Reacties


Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer op het nieuws